Regulamin



Wstęp

W sklepie internetowym Monoton, działającym pod adresem www.monoton.pl sprzedawane są wyłącznie towary nowe. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w polskich złotych (PLN). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia (oznacza to, że nawet jeśli po złożeniu zamówienia cena ulegnie zmianie (np. okaże się za niska z powodu błędu przy wprowadzaniu do oferty) to klientowi zostanie sprzedana po cenie z jego zamówienia).


Zakładanie konta

Do dokonania zamówienia w naszym sklepie konieczne jest założenie konta. Aby założyć konto niezbędne jest podanie unikalnego loginu oraz hasła. Dane osobowe uzupełniane są w późniejszym etapie.


Polityka prywatności / RODO

Informujemy, że składając zamówienie i zakładając konto w naszym sklepie wyrażasz zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w naszej bazie danych. Wszystkie dane są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi standardami i zapewniamy, że przetwarzamy je wyłącznie w celu realizacji zamówienia i nie będą udostępniane żadnym firmom trzecim - ani teraz, ani w przyszłości. Zgodnie z polskim prawem klient ma możliwość wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usuwania z naszej bazy danych. W przypadku napotkania problemów z poprawieniem danych lub ich całkowitym usunięciu z bazy - prosimy o kontakt na adres info@monoton.pl lub nr tel. 695148900.

W związku z obowiązującymi od 25 maja 2018r., nowymi przpisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (RODO), pragniemy poinformować o następujących postanowieniach:
1. Administratorem danych osobowych jest Monoton Dawid Srokowski, ul. Namyślińska 7, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, NIP: 5992985489
2. Sklep internetowy Monoton gromadzi jedynie niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania sklepu.
3. Dane osobowe przekazywane są jedynie do podmiotów odpowiedzialnych za współrealizację zamówienia (Poczta Polska, kurier DPD, paczkomaty InPost).


Opłaty za wysyłkę

Przy zamówieniach na towary doliczamy koszty wysyłki - aktualny cennik znajduje się w zakładce Wysyłka. Wysyłki dokonujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej oraz paczkomatów InPost. Po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość wysyłki w innej formie - preferowanej przez klienta.


Formy płatności

Za zamówienia możesz zapłacić przelewem zwykłym, płatnością natychmiastową (PayU) oraz za pobraniem.


Czas i forma realizacji zamówienia

Zamówienia realizujemy w najkrótszym możliwie terminie, zazwyczaj nieprzekraczającym 48h od zaksięgowania wpłaty lub deklaracji wysyłki za pobraniem. W sytuacjach wielokrotnego zamówienia tego samego (ograniczonego dostępnością) towaru, istnieje możliwość redukcji zamawianych ilości.


Formy płatności

Oferujemy trzy sposoby płatności:


  • Przelew - bezpośrednio po finalizacji zamówienia na stronie zostają wygenerowane dane niezbędne do wykonania przelewu. Ponadto otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia i danymi bankowymi do przelewu. Przelewu należy dokonać w terminie do 7 dni po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu należy podać swój login oraz nr ID zamówienia. Przelewu należy dokonać na poniższe konto:

    BANK ZACHODNI WBK

    15 1090 1900 0000 0001 3029 5950


  • Płatności natychmiastowe - za pośrednictwem serwisu PayU. Serwis PayU obsługuje płatności natychmiastowe przelewami z kilkunastu polskich banków. Jest on gwarantem bezpieczeństwa i szybkości dokonywanych przelewów.

  • Przy odbiorze - zapłacisz za przesyłkę doręczycielowi przy odbiorze.

Reklamacje i zwroty

Wszystkie towary w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, skontaktuj się z nami - odpowiemy w ciągu dwóch dni roboczych. Wymienimy produkt na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem również prosimy o kontakt - oczywiście wymienimy niewłaściwy towar na zamówiony (jeśli mamy go na stanie - w ciągu 2 dni od otrzymania zwrotu). W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, jako klient masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zgodnie z prawem zwracane w tym trybie płyty LP, 2xLP oraz CD zostaną przyjęte tylko i wyłącznie wtedy, gdy będą odesłane nierozpakowane (nierozfoliowane). W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć paragon oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wraz z numerem konta bankowego, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę). Po otrzymaniu takiej przesyłki w ciągu 7 dni roboczych sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na podane konto bankowe. Koszt wysyłki oraz odesłania towaru nie podlega zwrotowi.