REGULAMIN



Wstęp

W sklepie internetowym Monoton, działającym pod adresem www.monoton.pl sprzedawane są wyłącznie towary nowe. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w polskich złotych (PLN). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia (oznacza to, że nawet jeśli po złożeniu zamówienia cena ulegnie zmianie (np. okaże się za niska z powodu błędu przy wprowadzaniu do oferty) to klientowi zostanie sprzedana po cenie z jego zamówienia).


Zakładanie konta

Do dokonania zamówienia w naszym sklepie konieczne jest założenie konta. Informujemy, że składając zamówienie i zakładając konto w naszym sklepie wyrażasz zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w naszej bazie danych. Zapewniamy, że dane są przetwarzane WYŁĄCZNIE w celu realizacji zamówienia i nie będą udostępniane żadnym firmom trzecim - ani teraz, ani w przyszłości. Zgodnie z polskim prawem masz możliwość wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usuwania z naszej bazy danych. Jeśli będziesz miał problemy z poprawieniem swoich danych lub zechcesz je całkowicie usunąć z naszej bazy to skontaktuj się ze sklepem za pośrednictwe podanego w zakładce Kontakt adresu e-mail lub telefonu.


Opłaty za wysyłkę

Przy zamówieniach na towary doliczamy koszty wysyłki - aktualny cennik znajduje się w zakładce Wysyłka. Wysyłki dokonujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej. Po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość wysyłki w innej formie - preferowanej przez klienta.


Formy płatności

Za zamówienia możesz zapłacić przelewem zwykłym, płatnością natychmiastową (PayU) oraz za pobraniem.


Czas i forma realizacji zamówienia

Zamówienia realizujemy w najkrótszym możliwie terminie, zazwyczaj nieprzekraczającym 48h od zaksięgowania wpłaty lub deklaracji wysyłki za pobraniem. W sytuacjach wielokrotnego zamówienia tego samego (ograniczonego dostępnością) towaru, istnieje możliwość redukcji zamawianych ilości.


Formy płatności

Oferujemy trzy sposoby płatności:




Reklamacje i zwroty

Wszystkie towary w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, skontaktuj się z nami - odpowiemy w ciągu dwóch dni roboczych. Wymienimy produkt na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem również prosimy o kontakt - oczywiście wymienimy niewłaściwy towar na zamówiony (jeśli mamy go na stanie - w ciągu 2 dni od otrzymania zwrotu). W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, jako klient masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zgodnie z prawem zwracane w tym trybie płyty LP, 2xLP oraz CD zostaną przyjęte tylko i wyłącznie wtedy, gdy będą odesłane nierozpakowane (nierozfoliowane). W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć paragon oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wraz z numerem konta bankowego, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę). Po otrzymaniu takiej przesyłki w ciągu 7 dni roboczych sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na podane konto bankowe. Koszt wysyłki oraz odesłania towaru nie podlega zwrotowi.